operated under Double R Services Enterprise (1893175-X)
Daisypath Anniversary tickers

ROSECRAFT ON TV

2011

hye all,

bru ada kesempatan untuk menulis...seminggu 2 ni asik jadi pemerhati je...maybe belum terlewat untuk wish u all HAPPY NEW YEAR...may all your dream come true this year...

just nk share a few thing that happened to me on last week of December. 1stly, i dah dpt mesin jahit..xder la yg canggih2 sgt..cukup la untuk jahit suar my hubby yg koyak...mesin jahit ni present from my Dad for being a good daughter to him...hihihi...perasan...Thank You very much Abah...I love u soooooo much...tp kalo xsebab mesin jahit tu Adik mmg sayangggggggggggggg sangat kt Abah...mesin jahit tu pilih sendri Brother NV30...mcm2 gak boleh jahit sebenarnya...tp lum explore habis lg...

gambo mesin xder...lupa nk amik...just amik gambo Thread Cather n Pin cushion yg I buat je...tp teselit gak gambo mesin tu...hihihi



nk tgk gambo my Abah, leh klik kt SININ...


2ndly, kat bwh ni hasil kerja tangan I sepanjang cuti Chrismas n New Year last week..ini je yg sempat buat coz bwk my Mom n my Sis g shopping sampe 3 hari berturut2...hihihihi

hp case for my hubby

hp case for my brother - leh selit kt tali pinggang...lupa nk amik gambo back side

wrislet for my sis

hp case & wrislet ni wat dr leather beli kt Tamu Jaja

lastly hardisk case...pink color...hehehehe

esok me n hubby akan ke KK for our 3dr hanimun..ni la keje org yg lum ada anak...g hanimun berdua je le...rabu bru balik...tp igt mcm nk bwk je brg2 jahit ni kot2 ada masa jahit kt hotel time lepak2 tu...tp ade ke time lepak??? as usual we all kalo g melancong tema nya JALAN JALAN CARI GAMBAR...hehehe

wish u all selamat berhujung minggu...enjoy your weekend!!!

2 comments:

Anonymous said...

wahhh kiutnya poket mesinntu,leh letak mcm2.mcm poket doraemoin la....slm perkenalan.bestnye dpt hadiah mesin dari abah....

Unknown said...

tengkiu2....salam perkenalan jugak...hihihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Rose Sew & Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.